Ремонт МКПП Geely MK
Китайський компактний седан Джилі МК із двигуном 1,5 л чудово адаптований під міський ритм руху. У числі переваг - доступна вартість, економічна витрата палива, відносно недороге обслуговування. Однак у загальному переліку переваг є і своя ложка дьогтю. Це слабкі місця легкового китайського транспорту, в тому числі й деякі недоліки в 5-ступінчастій Механіці. У цих седанах часто постає питання про повну заміну МКПП. Тому для підтримки трансмісії у робочому стані треба вчасно робити ремонт МКПП Geely МК і не пропускати запланове техобслуговування.
Коробка передач Джилі має конструктивні особливості. Китайські виробники створювали її з власної розробки. Фахівці, які роблять ремонт МКПП Джилі МК, повинні бути в курсі всіх нюансів агрегату та мати досвід відновлення таких МКПП.
Для трансмісії Джилі важливо підібрати відповідні запчастини, витратні елементи трансмісійну рідину. Навіть невеликі промахи у ремонті китайського седана можуть стати поштовхом для появи нових поломок.
Тому якщо вам здається, що коробка поводиться нестандартно, під'їжджайте в Autobox-STO. Ми встановимо причини пошкоджень і повернемо машині робочий стан з мінімальними втратами часу та економією вашого бюджету . Ми знайдемо найефективніший і найбюджетніший спосіб усунення несправностей . Наші механіки мають великий досвід у проведенні ремонту МКПП Geely MK, знайомі з усіма мінусами, позаштатними поломками та типовими несправностями трансмісії цього автомобіля.
Одне з головних питань для автовласників - вартість ремонту механіки Джилі МК. Найчастіше саме помилкове уявлення про дорожнечу послуг змушує водіїв відкладати візит до автомайстерні на потім. В результаті наявні дефекти породжують нові поломки та доводять загальний стан трансмісії до критичного.
Власникам китайських авто варто пам'ятати, що принцип «поки почекає» тут не працює. Чим довше ви чекатимете, тим більше вам доведеться заплатити за ремонт.
Розглянемо від чого залежить ціна на ремонт МКПП Джилі МК:
• від причин несправностей;
• від обсягу роботи;
• від вартості комплектуючих;
• від виду ремонту (капітальний або вибірковий);
• від стану пов'язаних з МКПП вузлів;
• від ступеня зношування коробки, зчеплення.
Часто, у прагненні заощадити, автовласники самі намагаються усунути неполадки. Це призводить до пошкоджень МКПП, конструктивних порушень та додає нових проблем. Некваліфіковане втручання може спричинити повний вихід коробки з ладу .
Ми ремонтуємо коробки навіть у критичному стані. Під'їжджайте до нас за будь-яких ознак несправностей. Ви також можете надіслати над МКПП новою поштою чи іншою службою доставки. Після виявлення пошкоджень ми скажемо, які деталі потрібно замінити, а які можна відремонтувати. Можливо, кардинальні заходи і не знадобляться. У деяких випадках дефект усувається без знімання коробки. Щоб точно визначити обсяг робіт, проводиться діагностика.
На жаль, механічна коробка Geely MK має свої «хвороби» і конструктивні недоліки. З одним з них ви зіткнетеся відразу після покупки нового авто. Перший час доведеться миритися із утрудненим перемиканням передач. Переживати з цього приводу не треба. У міру притирання деталей дефект зникне сам собою. Однак якщо тугий хід важеля не пропаде або проявиться після 15 тис. дол. км пробігу, тоді бийте на сполох - потрібна діагностика та ретельний ремонт коробки передач Джилі МК із супутньою заміною зношених елементів.
Ще один заводський мінус - неякісне трансмісійне мастило. У морозну погоду воно густіє і погано виконує свої функції. В результаті страждає весь механізм МКПП, погіршується робота коробки. Виправити положення допомагає «заправка» МКПП якісною рідиною.
Ще одне вразливе місце - підшипники первинного та вторинного валу. Вони швидко зношуються. Що, в принципі, не дивує, адже заводська гарантія на них дається лише на 30 тисяч. км пробігу. Тому вже на рубежі 50 тисяч км коробка починає шуміти. Позбутися гулу допоможе тільки ремонт МКПП Джилі МК із заміною підшипників на японські.
Не пропустіть стотисячний рубіж пробігу авто. На цьому кілометражі може вийти з ладу зчеплення. Після 100 тисяч з'являються проблеми з коробкою, "вспливає" характерний для Джилі недолік: з хрускотом починають включатися передачі - проблема пов'язана зі зносом синхронізаторів.
Причини поломки МКПП Джилі:
Зношування деталей - це перша причина виходу «механіки» з ладу. Якщо ви правильно експлуатуєте автомобіль, стежите за його технічним станом і вчасно робите обслуговування, то до 70-100 тисяч км пробігу жодних складнощів з коробкою може і не виникнути. Згодом знос деталей починає виявлятися у різних поломках.
Під другим номером йде людський чинник. Пошкодження МКПП може спровокувати спортивний стиль водіння з різким розгоном та екстреним гальмуванням. А також помилкове або невчасне перемикання передач через брак досвіду водія. Підсумок передбачуваний - ремонт МКПП Джилі МК та зчеплення.
По-третє, на справність агрегату впливає стан доріг, а саме - ями, снігові замети, слизький ґрунт, бруд. Часті удари, струси і пробуксовування автомобіля прискорюють зношування коробки, зчеплення і виводять ці вузли з ладу.
Четверта причина - низька якість або нестача трансмісійного мастила. Це якраз той випадок, де елементарна профілактика допоможе уникнути поломок МКПП.
У китайських автомобілях треба періодично перевіряти трансмісійну рідину.
Проте, що в роботі МКПП виникли проблеми, вам підкаже незвичайна поведінка автомобіля. Зношування деталей , порушення функціонування "механіки" проявляється в різних симптомах.
Розглянемо основні ознаки несправності МКПП Джилі:
- Робота коробки супроводжується шумом. Може з'явитися гул, скрегіт, стукіт. Точний перелік робіт визначається після діагностики. Іноді буває достатньо замінити мастило. Але може знадобитися і ремонт коробки Geely МК із заміною підшипників, втулок шліцевого валу та інших зношених деталей.
- Перемикання передачі з прикладанням сили. Тугий хід важеля, перешкоди при переході на іншу передачу можуть бути викликані неполадками зчеплення або коробки. Тут важливо виявити першопричини, а потім уже їх усувати. Можливо, знадобиться заміна, налагодження або ремонт окремих елементів вузлів.
- Проблеми при великому пробігу. Приблизно на 100 тис. км. пробігу, через підвищені навантаження і знос, в Джилі МК може тріснути або зламатися корпус коробки, буває з'являється тріщина в посадковому місці підшипника вторинного валу. У кожному випадку потрібна діагностика та ремонт МКПП в умовах автосервісу.
Читайте также
Ремонт МКПП Citroen Jumper
Ремонт МКПП Citroen Jumper Популярність мікроавтобусів Citroen Jumper пояснюється їх надійністю. Головні вузли автомобіля , включаючи коробку передач, характеризуються витривалістю і довговічніст...
Ремонт МКПП Peugeot Boxer
Ремонт МКПП Peugeot Boxer Пежо боксер став одним із найулюбленіших комерційних автомобілів для малого та середнього бізнесу. Його виділяє витривалість як у далеких поїздках, так і в напруженому ...
Ремонт МКПП Hyundai Sonata
Ремонт МКПП Hyundai Sonata Hyundai Sonata - передньопривідний 5-місний седан D-класу. Перше покоління цієї моделі було представлено у 1988 році, після цього машина багаторазово проходила оновлен...