Нова культова версія Subaru WRX на "механіці"
Subaru представила нову версію культового WRX. Він має додаткове позначення TR і може порадувати не всіх шанувальників. Subaru WRX має велику кількість шанувальників, особливо у його варіанті STi і це з моменту появи нинішнього покоління, тому що явно спортивної версії WRX немає. На внутрішньому ринку Subaru понизила культову марку STi до лінійки обладнання, у США вона була повністю обмежена, а в Європі взагалі не представлений новий WRX через правила викидів. Незначні оновлення, але не більше потужності.
На ринку США новий WRX пропонується в чотирьох комплектаціях: Base, Premium, Limited і GT. У всіх під капотом 2,4-літровий опозитний двигун потужністю 275 к.с. З наданим TR тепер випливає інший варіант.
Абревіатура TR вже існувала в історії WRX; у 2006 році вона означала «Tuner ready» (готовий до тюнера) і використовувалася для зменшеної моделі WRX зі зниженою базовою ціною. TR пропустив високоякісні компоненти в різних областях, які фанати тюнінгу все одно змінили б. Наприклад, була встановлена тільки дешева стереосистема, прості сидіння, стандартне кермо і нефарбовані корпуси зовнішніх дзеркал.
Однак новий WRX TR дотримується іншої філософії. Subaru посилює пружини та амортизацію, встановлює продуктивні гальма за великими 19-дюймовими моделями, оптимізує кермо та тримає водія та переднього пасажира на місці завдяки сидінням Recaro. Є також ряд нових систем допомоги та завжди механічна шестиступінчаста коробка передач. Однак TR позбавлений спортивних символів, яких прагнули вболівальники, таких як підвищена продуктивність або класичне антикрило, принаймні в США.
В Австралії витік зображень із омологаційних документів розкрив деталі WRX TR ще до його прем’єри. На додаток до компонентів, згаданих вище, австралійські клієнти отримають крило в стилі старого STi. Але там більше немає ні потужності, ні навіть справжньої моделі STi, тому що Subaru виключила це для всіх ринків.
Зараз WRX продається у своєму 5-му поколінні. Однак ні в Японії, ні в США немає справжньої моделі STi з більшою потужністю. Новий варіант WRX TR трохи різкіший і хоче привабити водіїв-ентузіастів, але він не повертає стару потужність STi.
Читайте также
Прощавай, МКПП. Volkswagen відмовиться від механічної коробки в Golf GTI та Golf R 2025
Прощавай, МКПП. Volkswagen відмовиться від механічної коробки в Golf GTI та Golf R 2025 Цього року МКПП ще буде. Volkswagen підтверджує, що шестиступінчаста механічна коробка передач зникне ...
6 найкращих автомобілів 2024 року на «механіці» та з повним приводом.
6 найкращих автомобілів 2024 року на «механіці» та з повним приводом. 6 повнопривідних автомобілів із МКПП, доступних у 2024 році. Сегмент повнопривідних автомобілів із механічною коробкою пере...
Головні переваги механічної коробки передач
Головні переваги механічної коробки передач. Механічна коробка передач відіграє ключову роль у трансмісійній системі автомобіля. Вона забезпечує вибір передачі для забезпечення оптимальної швидк...